
Lietošanas noteikumi
SIA "MĀJAS TUVU", reģistrācijas nr. 43603075657, adrese Saules 2, Brankas, Jelgavas nov., LV-3042, turpmāk – Uzņēmums – nodrošina mājaslapā pieejamo saturu un sniedz pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.
1. Vispārīgie noteikumi
Izmantojot mājaslapu un/vai iegādājoties pakalpojumus, lietotājs piekrīt šiem noteikumiem un apstiprina, ka ir izlasījis un sapratis tos. Visas tiesiskās attiecības starp Uzņēmumu un klientu ir regulētas Latvijas Republikas normatīvās tiesību aktos, tostarp Patērētāju tiesību aizsardzības likumā.
2. Pakalpojumu apraksts
Uzņēmums piedāvā:
-
Pasākumu organizēšanu un vadīšanu;
-
Ēdināšanas pakalpojumus;
-
Alkoholisko dzērienu pārdošanu pasākumu laikā;
-
Brančus un banketus.
3. Pirkumu veikšana un apmaksa
3.1. Biļetes pasākumiem un brančiem var iegādāties:
-
Mājaslapā, izmantojot norēķinu karti vai caur kādu no piedāvātajām internetbankām (maksājumu norošinātājs makecommerce.lv);
-
Atsevišķiem pasākumiem, caur pasākumā pievienoto saiti caur bilesuparadize.lv/
3.2. Pēc pakalpojumu vai telpu nomas līguma noslēgšanas maksājums veicams ar pārskaitījumu uz Uzņēmuma bankas kontu.
3.3. Maksājumu valūta ir eiro. Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti attiecīgi licencētām maksājumu platformām.
4. Biļešu saņemšana
4.1. Biļetes pasākumiem (gan maksas, gan bezmaksas), kas iegādātas caur mājaslapu klients saņem uz iegādes/ reģistrācijas procesā norādīto e-pasta adresi
4.2. Biļetes pasākumiem, kas iegādātas caur bilesuparadize.lv, klients saņem bilesuparadize.lv nodrošinātajā veidā.
5. Atteikuma tiesības
5.1. Biļetes uz pasākumiem un brančiem nav atgriežamas. Klientam ir iespēja biļeti nodot citai personai.
5.2. Telpu nomas gadījumā atteikuma un anulēšanas noteikumi tiek precizēti līgumā.
6. Patērētāja tiesības un pienākumi
6.1. Klients ir atbildīgs par savlaicīgu maksājumu veikšanu un līguma saistību izpildi.
6.2. Klients apņemas izmantot Uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvām prasībām.
7. Personas datu apstrāde
7.1. Uzņēmums apstrādā tikai tos personas datus, kurus klients sniedzis, iegādājoties pakalpojumus vai biļetes.
7.2. Personas dati var tikt nodoti trešajām personām, lai nodrošinātu pakalpojumu sniegšanu (piemēram, maksājumu apstrādei vai piegādes nodrošināšanai).
7.3. Klients var jebkurā brīdī atteikties no mārketinga paziņojumiem, informējot Uzņēmumu, rakstot uz info@brancotava.lv.
8. Strīdu izšķiršanas kārtība
Visi strīdi un nesaskaņas starp Uzņēmumu un klientu tiek risināti savstarpējām sarunām. Ja vienošanās netiek panākta, strīdi tiek risināti Latvijas Republikas tiesās, ievērojot Latvijas Republikas normatīvās tiesību aktu prasības.
Ja nepieciešams, klients var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai izmantot Eiropas Savienības tiešsaistes strīdu risināšanas platformu.